Min pappa



Jag fick en idé att blogga lite om min pappa. Han är miljonären utan pengar och en storfiskare av högsta klass.

Han pimpelfiskar. Hans högsta önskan i livet förutom att vinna på lotto är att det ska vara som han säger.. "skinn på sjön" till midsommar så vi kan sitta på isen och fira midsommar.
Han tävlar ibland i pimpelfiske så kommer han hem och skryter att han hamnat på 3:e plats. Min ständiga fråga är ju då hur många andra som fiskat i samma klass som honom. Oftast blir svret 3 eller 4 stycken andra. Men han är ju stolt över sin insats.
Och han är världens bästa pappa och världens bästa morfar. Och jag älskar honom gränslöst. Men satan vad förbannad jag kan bli på honom emellanåt. i nästa stund är vi bästa kompisar och går på krogen tillsammans. vi åker på konsert och går och fikar och har en jävligt skön relation.



Kram till pappa idag.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0