Matt i skinnet



Jag är så trött så trött, kan inte fatta. Jag höll på att somna i soffan för en timme sedan. Fatta vad skönt det hade varit om jag lyckats, men jag blev störd av både karl och unge ungefär samtidigt. Peter som vrålade att en katt stack in huvudet genom fönstret och Kate som ska klappa och pussa på mig så fort jag stänger mina gröna.

Idag kommer svärfar vid 15-tiden. Ryttmästaren skulle komma förbi en sväng också och fika. Peter vill bjuda in gudfadern med familj också, men vad fasen. Visst jättetrevligt, men jag är såååååå trött!




Man får väl glädjas åt att solen skiner iaf...

Nej, nu ska jag rycka upp mig lite. Ta en dusch och knalla till affären.

See ya!!!










Kommentarer
Postat av: Anna

Ville bara säga att pres.bilden är så himla fin! Ungen är ju bedårande... å hennes morsa med, såklart! =)

Kram

2008-08-25 @ 08:31:43
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0