Ledig..




Må tro jag var trött igår när jag kom hem från Ånnaboda. ett intensivt dygn med många diskussioner, några hetsiga, många långdragna och uttröttande och fullkomligt onödiga, och några riktigt bra. Vi har ätit konstant känns det som, man hann aldrig bli hungrig innan det var dags att äta igen.

Det blev en del alkohol också, lite för mycket för mig kanske för jag mådde inte så bra igår morse när det var dags att kliva upp ur sängen. Jag kunde inte ens röka, och det har jag aldrig problem med annars. Men såklart, börjar man med whisky och sedan kombinerar den med Martini och rött vin så får man skylla sig själv att man mår... 

Jag och Peter skulle således ha filmkväll igår då eftersom vi båda var trötta. Han somnade ungefär tio minuter in i filmen, jag halvsov filmen igenom och kravlade in till sovrummet strax före 22 när filmen var slut. Jag gjorde ett tappert försöka att läsa, men de få sidorna jag hann med bör jag mog läsa om för att kunna fatta något av resten.

I morse vaknade ju såklart Kate tidigt, 6.30, men eftersom Peter somnat så tidigt så hade ju han vaknat tidigt så han fick den stora äran att ha morgonmys och jag fick sovmorgon. En mycket bra deal tycker jag. :-)

Annars har vi varit på 1-årskalas idag hos en dagiskamrat till Kate. Det var trevligt, god tårta och gott kaffe.
Jag kommer att bli inbjuden till klädparty, Gangsta... Och eftersom jag aldrig skulle gå på det om jag inte kände till något om det så är jag glad att jag vet en tjej som säljer och två som handlat. Så ,det blir trevligt.


I morgon kommer svärfar och hälsar på. Han stannar tills tisdag, sedan far han vidare till svägerskan och är där ett tag. det ska bli trevligt, hoppas han har kockmössan med sig..

Nu ska jag fixa lite med rabatter och klubberbjudanden.

See ya!!!

















Kommentarer
Postat av: maritha

Ha ha ha kan se dig framför mig, vit i fejan och inte kunde röka, då är det illa=). Men hur är det man säger...själv göra själv ha...det har iaf jag fått höra många gånger. Tur att det går relativt snabbt över iaf och att du är pigg igen. Ha en fortsatt trevlig helg/ kramiz

2008-08-23 @ 18:59:11
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: allicen

Uh! Ser det här som en påminnelse till min utbildning... ska försöka lära mig innebörden av ordet 'måttlig' tills dess :)

2008-08-23 @ 21:12:40
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0