Lämna sitt barn till andra

Jag- Kate, nu går jag hem
Kate- mmmm
Jag- Hej då, ses sen
Hon vänder sig om och fortsätter leka och säger hej då samtidigt.

Det behövdes ungefär en timmes inskolning sen var det klart. Hon älskar dagis än så länge. men jag kan ju tänka mig att vi får ett bakslag som heter duga..

Det är så skönt att det gått så lätt, jag tycker synd om andra som får kämpa och slita. Men samtidigt vill jag på nått sätt att hon ska bli ledsen, inte mycket men bara lite. Skum jag är!!!

Sen blir jag lite orolig, fasen det är ju på nått sätt inte bra att hon litar på egentliga främlingar så fullkomligt.

Ja ja, ingen mening att oroa sig.

Nu ska jag vila inna hon ska hämtas. Peter stackarn är krasslig som 17.











Kommentarer
Postat av: maritha

Sådär var det när jag skolade in mina ungar på dagis oxå, och då hade Lina precis fyllt 1 år. Det var bara hejdå och sen sprang dom in och lekte=).Inte blev det några bakslag heller så var glad att du har en trygg och harmonisk liten unge.

2008-08-18 @ 14:59:14
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0