Gäsp

Jag är trött som fasen. Dagis idag igen. tror knappast jag hinner tillbaka till jobbet före lunch, måste ju åka buss idag.

Kate var på 1,5 årskontoll igår. Bättre sent än aldrig. Hon hade bara sovit i 50 minuter på dagen så hon var på ett strålande humör. Läkaren var mörk och man. Ingen bra kombination då KAte kan vara llite skraj för mörka män. Men han hade iaf kunnat lyssna lite på henne. Hon var välutvecklad. Nu väger hon 14, 5 kg och var enligt BVCsyrran 86 cm lång. Hon mätte henne liggandes, vilket inte gick så bra när KAte var på sånt fint humör. Så vi mätte henne ståendes hemma och då var hon 91 cm över havet. Jag tror mer på det då många brallor i strl 86 börjar bli lite highwater..

De sa att hon var lång för sin ålder. :-)
Jag får en fotomodellslång unge alltså. :-)

Kommentarer
Postat av: Piiiiiiiiiiiaaa

Hehehe nog blir hon fotomodell allt o tjänar kulor till morsan;) gick det bra på dagis då?

kram kram...

2008-08-13 @ 09:01:50
Postat av: Indra

Vad spännande att lilltjejen har börjat på dagis. Hoppas att allt går bra. Kul med smileys...kramilikram

2008-08-13 @ 09:10:33
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, lång och snygg kommer hon att bli! Nu är hon lång och så otroligt söt.

Härligt när de är på finfint humör. Man blir just inte nå svettig då... =)



Kramis

2008-08-13 @ 15:19:23
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Anna: Jag hade turen att vara på jobbet, det var Peter som var med. Heh

2008-08-14 @ 06:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0