Back in Öret

Då var man hemma igen, och tillbaka på jobbet dessutom.

Helgen har varit kalasbra, synd bara att solen inte ville titta fram, men det var skönt ändå.
Lördagen spenderades hos Piia med vin och cider, mycket trevligt, det behövde jag..
Söndagen spenderades mestadels ute med Kate, hon har mycket spring i benen den lilla damen. Det är ett ständigt pass, men roligt är det att se henne upptäcka världen och dess innehåll.

Nu har jag varit på Indiska och handlat ett par pjucks till mig, det blev ett par ballerina i svart med lite guld och glitter på. Men inte smaklöst utan väldigt diskret. 79 riksdaler betalade jag för dom, så dom kan jag slita på med gott samvete under sommaren. :-)

Skönt att det bara är en tredagarsvecka. Jag far nog upp till byhåla tilöl ledigheten igen, måste ju träffa Anna med familj också. Sedan tror jag att jag och pappsen ska ta oss en tur till Arboga och hälsa på farfar med.

Hej hopp i en talltopp

Kommentarer
Postat av: maritha

Naturligtvis missade jag er igen=( och i helgen jobbar jag naturligtvis, skulle vara så kul att få se lilla skruttan......

2008-05-01 @ 03:12:05
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Indra

Grattis i efterskott!! Läste på Anna´s sida att du fyllt år.

2008-05-05 @ 10:04:07
URL: http://www.gobisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0