Tror ni inte på fan

att datorhelvetet gick sönder medans jag satt och surfade runt. Den bara hängde sig så jag fick använda Windowsknappen. För er som inte begriper vad det betyder så är det on/offknappen som sitter på datorn, alltså inte någon startmeny på skärmen. Funkade det då?? Jo en stund, tills aset hängde sig och antagligen tvärdog direkt för sedan kunde inte ens Peter få ordning på pruttburken.

Vi måste ha en dator, det går inte annars. Strulskitspel!!! Att det aldrig bara kan få flyta på, bara för att vi för en gångs jävla skull hade lite kapital kvar, jo då ska nått gå sönder.

Nu undrar säkert några av de trogna, galna återkommande ( JAG HAR JU FÖR FAN INGET VETTIGT ATT SKRIVA) hur det kommer sig att jag nu ändå sitter här och skriver. Jo, det ska jag berätta, men jag ska röka först. ( Nu måste ni alltså gå ifrån datorn i 5 minuter medans ni låtsas att jag är och röker)

Vi köpte en ny dator. Jajemän. Peter ringde en kompis som kollade på Blocket och det fanns en bara några gator bort i det underbara området jag bor i. Kolla här. Pengar då, jo, Kate har en rik kusin som inte har bråttom med att få tillbaka pengar så vi fick tacksamt låna av honom. Så nu sitter jag här med ett hemmabygge som är skitasnyggt, med blått och rött ljus och smarrig lucka  och genomskinlig sida. Det ni. Vafan, jag skiter väl i det. Kan jag bara trycka på kanppen och den går igång och jag kan surfa så är jag ju nöjd.

Det var det det.

Nu ska jag återta alla min bokmärken som försvann, om jag nu kan komma ihåg alla.

Hej svejs i lingonskogen

Kommentarer
Postat av: Lilla B

ja du Hanna - det är ett elände när datorn strejkar!

2007-09-07 @ 21:50:31
URL: http://vaxthusbloggen.blogspot.com/
Postat av: Theres

Du å din vanlig tur med andra ord;) En fika låter världigt roligt, jobbar ju på sitel nu, dagtid...Så det är väl mest upp till dej vilken eftermiddag i veckan som du kan träffas! Har ju inte ens sätt din rara Kate ju!! Hade fint kramis

2007-09-13 @ 08:57:26
URL: http://klossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0