Snabbaste helgen på länge.

I lördags skulle jag och Sabina ta en promenad, det slutar med att vi tar bilen och åker och hälsar på hennes son i Fellingsbro istället. Där åt vi massor. Bra va???

I söndags träffade jag Kate, (min kompis heter så, kan bli lite bökigt), och hennes söta döttrar på stan. Vi fikade på Hälls, skulle ta en promenad, men det regnade och blåste så det blev inget med det. Men det var så jävla trevligt att träffa henne igen, var så superlängesedan sist. Sedan kom jag hem, tinade och torkade i en kvart och gick sedan över till Sippan och Lasse där det var lite kalas för två av barnen. Jag fick både mat och fika. Ingen motion då heller.

Jag letade vantar med långt snöre på som man stoppar innanför ärmarna som dom inte försvinner. Fanns det där jag kollade?? NEJ NEJ NEJ. Men för fan. Tappar, kastar inte barn sina vantar längre?? Jo, min gör det iaf. Hoppas Piiia hittar i Ullared nästa vecka iaf.

Idag ska det i allafall promeneras. När Katean vaknar ska vi gå ut och promenixa runt Vivalla. Solen skiner, men det blåser lite. Ska faktiskt bli jäkligt skönt att röra på dödköttet.
Fan allt hull är kvar efter graviditeten och mer har tillkommit. Jag vill tillbaka till där jag var innan jag blev med barn. Kanske kommer jag inte dit, men jag kan iaf försöka. Så det blir inget godis eller fikabröd nu på vardagarna, en promenad runt ringen per dag så borde jag väl kunna minska ett gäng kilo till jul. Eller vad tror ni???

JAg tänker inte berätta vad jag väger men det är fanimig på tok för mycket. Mina lår är fanimig gigantiska och inga jeans jag har passar längre. Mitt mål är att komma i mina strl.44-jeans som jag hade på marken för två år sedan. Fan, jag hatar att ha dubbelhaka.

Nä nog om det.

Annars har det välan egentligen inte hänt ett smack..

See ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0