Irriterande flugasjävel..

som surrar och flyger kring huvudet på mig.. *morra* Snabb är fanskapet med så jag hinner inte knocka äcklet.

Iaf så är det som vanligt här förutom att min förbannade förkylning har tagit om. :-(

Kate är hos Gudföräldrarna, hon har sovit där i natt. Såå skönt att kunna sitta här i lugn och ro med kaffet och bara glida runt på nätet.

Jag har insett att mitt liv är det mest enformiga som finns. Jag har för faen inte ett skit att berätta om här på bloggen.

Nu ska jag klura på nått bra att skriva om så får det visa sig om jag återkommer.


Tjosan

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är flugor typ det värsta som finns. Så jävla enerverande... *grr* Skönt med lite "ledigt". Ser fram emot marken nu, kul att ni dyker upp då! Sköt om er! Kramis

2007-09-02 @ 18:55:37
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Annelie

Du är ju helt klart en solstråle i min lååånga sega arbetsdag!
Du med din härliga humor får mig alltid att skratta, så om du skriver om toalettbesök, tvätten eller galna grannar så kan du tänka att du i allafall underlättar dagen en liten snutt för en babblande säljare.

2007-09-03 @ 08:24:39
Postat av: Theres

Nemen, vem hitta man här då?! Ännu en bloggare;) Guuud vad trevligt! Hur leker livet med dej då? blöjbyten,storhandla å barnvagns race? Det låter det isåf! Själv sitter man på Sitel å längtar tills det blir vinter å snö så man kan ta sitt pick och pack och dra iväg igen! Vore himla kul att ses, en fika eller vad som helst! Hade bra nu gumman;) Kramis Theres, bonnatösen di!

2007-09-04 @ 16:20:19
URL: http://klossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0