Hemma från civilisationen ;-)

Jaha, då har man spenderat många dagar i Köppis. :-) Det har varit väldigt TV -och datorfritt vilket har varit skönt. Nu är det inte så att mamsen och papsen bor i en stuga i skogen utan i ett alldeles vanligt villaområde, men morsan är anti datorer, bara för att hon inte fattar nått, och TV har jag lixom inte haft lust med eller hunnit med.

Jag har hunnit med att träffa Anna med magen och Piia, det var såå trevligt.

I går morse fick jag ett infall och klippte lugg och lite etapp på sidorna på mig själv. Det blev nog ganska bra. :-) Kanske kommer en bild sen.

Nu längtar jag till Kopparbergsmarken. Bara några veckor kvar.

Härligt med kallt och klart väder nu. Jag har ju sådan tur som får uppleva hösten i två omgångar, en gång i Kopparberg och en gång här hemma, i Örebro.

Återkommer kanske senare idag med mera. Vi ska panta all jävla pant som står i förrådet och städa som satan idag.

Hej hopp..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag KRÄVER en bild!! Gud vad snyggt det lät! Å klart du ska skaffa en bola nästa gång... =) *Längt till mark!*

2007-09-13 @ 17:28:10
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0