Var ligger världens ände??

Idag ska vi pallra oss iväg dit. Svärfar är hemkommen från Thailand och han har med sig saker till Anon från byn. Anon är thailändare ni som inte vet och gift med min andra svägerska Marina. Det blir trevligt. Ska iaf bli himla skoj att se hur Kate beter med katterna och jycken. *fnissa*
här står det om Pålsboda på Wikipedia. Fy fasiken, det är ju en värre håla än Kopparberg. Typ världens ände, eller nej Yxsjöberg är ju ungefär världens ände. Om någon har andra förslag på världens ände i Sverige mottages det gärna med en fin motivering och nej jag behöver inte motivera eftersom jag är den som håller i trådarna.

Jag har äntligen pratat med Piia idag, det var så jäkla längesedan sist, hon har skaffat sig en liten hundvalp som jag verkligen längtar efter att få se. :-)

En vanlig konversation jag har under dagen.

Kate: mamma mamma mamam mamma mam mam
Jag: Kan du säga mamma?
Kate. Pappa.

Hon vägrar benhårt säga mamma om jag frågar, annars säger hon mamma mest hela tiden. Hon kan mjaua som en katt, voffa som en liten vesslig hund, peka på lampan och säga lampa, eller mmmpa, ta nappen och säga papp, pussas på kommando, nä hon är ingen hund, men hon vägrar befatta sig med att säga mamma till mig och om mig. Surt minst sagt.

Nä nu ska jag Göra mig vacker. Vackrare. snart dags att fara iväg.

Fridens kilowatt och rivaler.

Kommentarer
Postat av: Acka

hahaha, barn är för roliga :)
Här har du en bra sida om du vill försöka fixa bloggen, den har jag tagit hjälp av för jag är inte heller så haj på det annars.
http://designadinblogg.blogg.se/

2007-11-18 @ 14:02:14
URL: http://www.ackas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0