Snön..

Kate reagerade mest genom att peka och pusta lite när hon såg snön genom fönstret, sedan tog ett annat intresse över. Väl ute tyckte hon nog bara det var trist att gå istället för att sitta i vagnen. Hon brydde sig med andra ord inte nämnvärt. :-( Blir kanske annorlunda när det kommer lite mer och det är helt vitt. :-)

I möra ska jag till K3, jobbet alltså för att träffa en ny gruppchef om jag passar på den avdelningen, finns visst ingen plats för mig på mitt gamla ställe. Buhu.. Men hoppas på nått sätt att det går bra för vad jag har hört är provisionen fet som fan där jag hamnar om jag nu hamnar där... Hehe

Idag har jag varit riktigt hushållig och bakat två sockerkakor och bytt gardiner i vardagsrummet. Ska snart gå och byta i sovrummet, ska sätta upp röda där så slipper jag byta till jul. Smart va??!!!  Julstjärnan sitter ju redan uppe där iaf så va fan...

Nä, få Katiebejtan att sova lite middag nu då..

Bajs bajs

Kommentarer
Postat av: Anna

Å jag älskar dej

2007-11-08 @ 19:28:33
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Annelie

You have a litle mail om en kycklingbaguette!

2007-11-09 @ 10:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0