Kvalsterbajs.

Nu är det snart dax. Den 3:e december vankas det arbete igen. Jagar info om dagisplats nu som en galning. Va, fan ingen jävla info om olika dagis finns på nätet. Någon som kan rekommendera ett bra dagis på norr i Örebro eller i Vivalla eller centralt i stan??? Lundbydagiset kanske??

Skitspel!!
Annars har jag jobbat på Linde litegrann i receptionen, det är väldans sköjsigt. Vill mer..

Igår städade jag som en galning, vet inte vad som flög i mig?? Hade tvättstuga också, 6 maskiner bidde det. :-)

Annars är väl allt som vanligt. Peters jobb var ett fult företag som HTF och AF hade utredning om, och det ville varken han eller jag att han skulle ha något samröre med.. *rysa* Man vet ju aldrig vad det hade blivit av det. Synd ändå för maskinen var ju jävligt bra och vi har numera inget kvalsterbajs vare sig i sängen eller soffan.. Fy fan vad äckligt egentligen.

Vet nu hur mycket kvalsterbajs ni har i era kuddar och madrasser??? det är sådant man inte vill veta eller ens tänka på att det finns för då blir man tokig.

Hoppas jag har satt lite griller i huvudet på er nu.. hehe

Kommentarer
Postat av: Annelie

Har skickat ett mail till dig om de förskolor som mina vänner rekomenderar.
En hade hemsida.

2007-11-06 @ 14:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0