Jag är så bäst!

För jag fick jobbet... Såklart.. :-) Först intervju med gruppchef och tjejen från personal, den gick strålande, så sa dom att de skulle kalla mig åter för gruppintervju om de tyckte att jag passade.. Jag hann inte ens upp på en annan våning till mina numera forna arbetskamrater förrän personalaren kom efter och sade att jag skulle få gruppintervjun direkt.. den gick ju naturligtvis alldeles lysande, de frågade mig saker, presenterade sig själva och jag fick presentera mig. Sedan ringde ringde de fem i fem och sa att jag hade fått det!! Hoppas , hoppas, eller snarare.. Jag ska sälja så telefonerna glöder och tjäna så jävla mycket pengar att jag kan handla järnet.

Nu ska jag försöka få Internetbanken att fungera för vi har numera Linux på datorn och är ej längre Microsoftanvändare.

Hoj hoj

Kommentarer
Postat av: Anna

STORT GRATTIS och jag håller med... klart DU är bäst för jobbet! Kramis

2007-11-11 @ 19:52:36
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Annelie

Hihi, visste att du skulle få det!! :)

Så du e inte eller Microsoft, vi har en liten äppeldator.. :)

Kram!

2007-11-12 @ 09:05:13
Postat av: Fia S

Grattis till jobbet!
Skönt med lite extra klirr i kassan.
Vore kul att träffas snart.
Kram Fia

2007-11-13 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0