Göra skillnad.

Blodgivarcentralen ringde igår och bokade in mig på en tid på torsdag nästa vecka. Det var snabba ryck.
Jag fick svara på en massa frågor.. Om jag varit utomlands, eller piercat eller tatuerat mig på senaste tiden, om jag äter några mediciner, om jag haft ny partner under de senaste tre månaderna och lite till. Verkar som om jag behövs. Det känns faktiskt ganska skönt att veta att jag kan göra skillnad. Visst, jag skänker några kronor ibland till Röda Korset och andra, men det här känns på något sätt mer påtagligt.

Just ja.. Skulle någon vänlig själ kunna förklara för en dum blondin hur man får in YouTubeklipp i bloggen..

Tack tack..
Jag hittar massor som jag vill dela med mig av ju, men jag kan inte.

Här är senaste bilden på Kate. En riktig kladdgris.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha... vilken go bild! =) Är det du som ringt? Jag ringer upp dej imorgon, är inte så pigg på att prata idag, har så förbenat ont i halsen... Sovit mest hela dagen.. =S Sköt om er så länge... Kram (Å jag kanske ska ta å lyssna av telesvararen kom jag på... är rätt rutten på det minst sagt).

2007-11-14 @ 18:42:52
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: carro

hej du! hoppas allt är bra med er? lycka till med blodet.. är blodgivare jag med.. en del kul frågor att svara på.. typ " har du under det senaste 6 månaderna haft sexuellt umgänge med en man som haft sexuellt umgänge med en annan man".. ??? kramar från oss

2007-11-17 @ 09:58:41
URL: http://carolinegredfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0