Ge blod.

Idag har jag anmält mig till att ge blod. Jag gick in här och klickade mig vidare. Detta är något jag har funderat på sedan jag födde Kate, alltså snart ett år... Eftersom jag fick akutsnitta så hade det kunnat vara jag som behövt en massa blod. Nu förlorade jag bara en deciliter, men det hade ju kunnat vara så mycket mer, dessutom vill jag att det ska finnas massor av blod i lager, vilket det inte finns, ifall någon av mina nära och kära skulle behöva.


På torsdag den 22:a gör jag det.

Ge blod du med!!!


Just nu lyssnar jag på Scooter. Fasen vad bra det är, gamla godingar..

Tjillevipp

PS: Fia, jag hör av mig nästa gånga jag kommer upp.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Fan vad bra du är Hanna!
Jag anmälde mig i sommras och fick besöka sjukhuset, så himla spaceit var det i de lokalerna!
Man bara ville ge flera liter. :)
Och så får man ju flera premier..haha.
Men jag hade för små vener tydligen, så jag kom inte längre än till den första undersökningen. *morr*
Jag får väl skänka ett organ eller två.

Kram.

2007-11-14 @ 08:49:37
Postat av: Anna

Jag är inte bättre idag... ont i halsen och feber... men det rer sig nog ^^)
Jag önskar att jag klarade av att vara lika duktig som du och ge blod! Men eftersom jag tuppar av så är det ingen idé. Tur att ni finns som klarar det! Ska däremot tjata lite på Ingepinge... Har för mig att man får gå från jobbet för att ge blod utan att ta ledigt? Men det kanske visar sig att han också är lika klen som mej... *fniss* Kramar

2007-11-14 @ 09:41:54
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0