TV.

Jag har kommit på att matlagningsprogram är det roligaste som finns. Tittar just nu på  in nya favorit Martha. Annars gillar jag  Nigella också.

Ikväll är det min absoluta favoritfilm på 4:an 23.30. NOT!!!! Det är den enda film jag lämnat en biosalong för. Så jävla lång och seg och tråkig. Blääää.

Favoriter annars är Men in trees, Lost, Ugly Betty och DH. Så mina tisdagar och onsdagar är bokade från 20.00 till 22.00.

Ikväll ska jag se Sing a Long, gillar sådana program med, Så ska det låta, Dobidoo...
Americas funniest homevideos är ju också såå kuul. Barn och djur hör till favoriterna. Hunden som morrade år sig själv när han gnagde på sitt ben och kliade sig är oslagbar. *asg* Den kan man se här.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Modejouren

Det är super :)
Lev chict

2007-05-26 @ 13:10:08
URL: http://modejouren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0