TV-reklam och annat.

Nu måste jag bara säga en gång för alla att det heter KORV MED BRÖD!!!! Och inget annat, vilka jävla idioter säger bröd med korv?? Va, va?? *hetsig blick* Bröd med hamburgare, vilken jävla idioti. Jag blir så jävla irreterad på denna skitreklam att jag skulle kunna klappa till brudjävlarna och töntkillarna som är med i den bara för att de är med.
Sedan har vi den äckliga Ikea-tanten. Brra stödd, brra stödd. Näää kvävs du i din säng när du ligger på mage din äckliga kärring och för Guds skull, var tyst!!!
Sedan har vi de äckliga enirotrollen. *rysa* Sedan de gula tomtarna till nått jävla kontantkort som pratar som Twin Peaks. Men fyyyyyy faaaaaan.. Det finns mer men jag blir så arg och irreterad att jag är rädd att jag får en hjärnblödning eller nått så nu måste jag sansa mig lite.


*djupandning*

Så ja.. Nu är jag lugnare..

Bebban fick äntligen gunga igår, men det höll på att gå på röven när det var en liten flicka där som lekte med gungan, men inte gungade i den så jag var så fräck att jag frågade om Kate fick gunga en stund. Ungen tittade på mig och backade och sa ingenting, jag tror inte hon fattade ett ord av vad jag sa. Men hon gick iaf..
Bild på Kate kommer kanske senare..

Annars gjorde jag inte mycket vettigt igår, softade helt enkelt.

Idag är det så kasst väder att jag överväger att stanna inne hela dagen.. Men jag kan inte, jag måste gå till bibblan och låna fortsättningen på serien jag läser nu, annars blir jag utan ikväll.

sedan är det tvättdag idag också.. Eller ikväll snarare. Och det behövs sannerligen, jag har varit lat med tvättandet så nu har vi en dela tt ta igen. :-(

Tjolahopp

Kommentarer
Postat av: Annelie

HAHAHAHAH, bästa jävla inlägg jag läst sen morsan klämde ut mig!
DU skriver precis vad jag också alltid tänker!!!
SÅ jävla bra!!
Dör av skratt här borta, seriöst asså!
Hahahaha, IKEA kärringen, eller hur, DÖ kärring!
Och sen undrar jag, VARFÖR är det plötsligt populärt att ha med folk som pratar skånska eller bryter på svenska?
Har de inte folk som pratar S V E N S K A längre i svenska reklamer??
Kolla, minst en gång koommer det antingen en skåning, eller nån som ska var alite jävla charmig:
Proviva, BRA för magen.
IKEA, party party
svenskfastighetsförmedling * finnelainen*
SVENSKA!
Pust nu fick jag också andas ut!
Tack gumman!

2007-05-28 @ 14:19:34
Postat av: Anna

Jag säger bara "na na na na naa na na na na naa..." (björnar som äter glass) DET var reklam för kräsna ögon det... ha ha ha... =D

2007-05-28 @ 22:02:42
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0