Trötter, Toker och jag.

Trötter, det är Peter det. Undrar när han somnade i natt? Toker, det är Kate med tungan ute nästan hela tiden, hon känner väl på tandsingarna kan jag tro med tungan. Hon ser onekligen lustig ut.


Jag då, vem ska jag vara... Snövit såklart!! Need I say more?? Men jag kanske ska kalla mig Butter istället, det skulle nog Peter hålla med om att jag är, iaf när jag är nyvaken och kommer upp på morgonen.

Ryggjäveln gör ont igen, jag tror att det är min inte så braiga madrass som är boven. Jag hade inget ont alls sista dagarna i Kopparberg.

Nä, nu ska kaffepannan på så jag blir som folk någon gång. Eller..det blir jag nog aldrig.. HA HA

Ha det gött alla glada

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh vilken liten söting det var på bilden :)

2007-05-29 @ 13:13:01
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0