Total Katastrof!!

Jag har bara en sak att säga om årets final i Melodifestivalen, men fyyyy faaaaan!!!! Vilken jävla katastrof. Sveriges hockeymatch var ju bra jämfört med detta spektakel!!

Jag brukar roa mig med att kommentera kläder och annat runtikring låtarna när jag tittar. Här kommer nu mina kommentarer på det.

Bosnien-Herzegovina: Nån jävla klänning i sjögräs. Kass låt.
Slovenien: Några konstiga lappar fastsydda i en fuskläderkorsett. Huga! Opera???
Vitryssland: Men hallååå, knäpp ett par knappar till din läskiga *piiiip*.
Ungern: Henne träffade jag på Willys häromdagen, hon köpte mjölk och ketchup. Synd att inte skylten välte, då hade det iaf hänt någonting.
Litauen: Hon=grå, kläderna=grå, gitarren=grå, bakgrunden=grå, låten=grå. Jag grå-ter. Blä.
Grekland: Mysdräkt med konstiga ringar på axlarna, och WHY WHY hade tjejerna samma konstiga ring över muffen??
Ukraina: Rymdsilverfiskar på speed i modern Hitler-Jugenduniform. Vilket jävla skämt!
Storbrittannien: Nä.
Rumänien: En salig mix av dålig smak.
Turkiet: Cirkusdirektör som inte sett någon skäggig dam på länge. Och var det en pikétröja eller skjorta och varför hade han en rosettbrosch??
Armenien: Ett träd med dasspapper. Luuk stal min kommentar.
Moldavien: Byxa eller kjol, byxa eller kjol? En halv av varje blir nog bra. NOT!!!

Jag tyckte Finlands bidrag var jättebra.

Luuk var bra med spydiga kommentarer.. *S* Bästa var i pausen när Grynetkopian stog på nått torg och hade ett gäng från olika länder som hoppade runt bakom sig.. " Har ni provat mediciner från Astra" HA HA HA HA


Fy faaan. Sen att Sverige måste kvala nästa år. Lägg ner. Tillbaka med en tävling i Sverige och en stor final!! Inga jävla delfinaler, ingen semi. Bara en, EN, EN!!!!! Sen kan Östblocket ha en egen och så kan vinnarna från väst tävla mot vinnaren i öst.

Säger det igen. K A T A S T R O F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0