Söndag.

Anna, var är du? Saknar ditt skrivande!!! Jag vet att du har fullt upp, men jag är beroende.

Idag SKA vi gungeligunga bebban och jag. Gungorna var upptagna av några ungar igår, så det blev inget.
Däremot var jag duktig och fixade lite på uteplatsen, kollade igenom nästan alla skivor tills jag hittade den rätta och ställde in alla i skåpet. Vi har ju bara bott här sedan september så det var ju på tiden. Heh..

Jag var ju otroligt duktig igår och krossade ett vinglas i slasken. Tillråga på det eländet hade jag hällt upp sista skvätten av vinet från fredagen också. Jag hann bara smutta lite på det, och jag var sååå sugen. :-( Buhu..

Tjingeling, I´ll be back. *mörk Arnoldröst*


I´m baaack.
Har just surrat en stund med mamma och pappa i telefonen. Jag hatar när jag inte kan ringa ut, men förhoppningsvis går den igång igen nästa vecka. Så går det när man är sen med en räkning. :-(

Undrar hur Piia har det i Bulgarien, är lite lagom avis på henne. Vore jävligt skönt att ligga på en strand och hinka paraplydrinkar faktiskt. Strutta runt och kolla på kyrkor och sådant krafs. :-D

Nä, nu ska jag och bebban bada. Såå mysigt. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0