Regn, regn regn.

Jo, jag vet det börjar bli tjatigt nu. Men igår kväll trodde jag fanimig att sovrumsfönstret skulle gå sönder. Jävlar vad det öste ner. Absolut bland det värsta jag varit med om, lät som en högtryckstvätt mot rutan.

Var hemma hos Kates faddrar igår, Peters syster och man. De hade något problem med deras multimediapaket, datorn alltså. Det är nått specialtjosan som jag inte fattar mig på, så datanissen Peter fixade och trixade i flera timmar och fick väl ordning på det. :-)
Kom hem och njöt av fula Betty och de desperata hemmafruarna, haha, det blir bara bättre och bättre. Susan Mayer är ju så jävla rolig.. *S*

Idag är det tvättdags igen, jag får aldrig slut på tvätt, jag tror jag har gammal tvätt ligger i nån korg som legat där i flera månader, gardiner och sånt skit.. Jag skulle kunna tvätta 6 maskiner och ändå ha kvar, alltid hittar man nått man missat. Och nej, jag är inte världens ordningsammaste människa.

Katean låter som en skadeskjuten kråka, hon har kommit på att hon kan skrika och kraxa samtidigt. Äsch, det är svårt att förklara, men jag vill lova att hon jollrar inte gullesnuttigt och sött, hon skriker.*suck* Men hon är sötast i världen iaf.

Idag är det onsdag och jag är upptagen mellan 20.00 och 22.00, Men in Trees och LOST. Jippiee!!

Nu ska jag kolla Familjeliv. Din galna familjesajt i livet. Uj uj uj, vad man kan uppröra och bli upprörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0