Nada, nicht, nothing.

Har jag gjort idag. Inget roligt iaf. :-(

Jag har diskat, plockat, plockat, plockat, dammsugit, plockat lite till och lagat mat. Korvstoganoff och kokt potatis.. Mumma.. 
Det blåser fanimig halv storm ute så något gjort på uteplatsen blir det inte idag. Funderar på om jag ska knalla till affären och köpa snask.. Jag är så förgrymmat sugen på smågodis!!

Kate har suttit en stund i hoppgungan och det verkade som hon uppskattade det mer den här gången än sist. Hon ska få hoppa igen lite senare. Hon får nog kläm på det till slut.. :-D
Nu sitter hon i gåstolen och skriksjunger.. attans vad hon har blivit klåfingrig också.. hon når till fler ställen nu. Pust..

tjillevipp

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, snart börjar hon krypa och då är det inte långt kvar tills hon fyller fjorton... mo ha ha haaa... ;P
Gott med snask... skulle jag också vilja ha... Ses! Kram

2007-05-24 @ 17:45:40
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0