Lite töntig..

Jo, jag är det.. Ibland.. ; )

Nu gick jag hit för att kolla statistiken.. He he. Snacka om beroende redan.

Tänkte på Annas blogginlägg från igår om outfiten.. *skrattar på mig* Fan, ungefär så ser jag ut hela dagarna. Tycker det är jobbigt att gå och handla bara för att då  "måste" jag sätta på mig en BH.. Snacka om patetisk..

Det märks också att jag inte är någon ungdom längre.. Jag har ingen som helst aning om vilken musik som är "inne" nu.. Visst jag lyssnar väl lite på Megapol och Rix, men där spelas ju en massa gammal musik också, och det är ju den jag upskattar..  Visar nu er min playlist i winampen..

  1. Kent-400 slag
  2. Fleetwood Mac- Little lies
  3. Kent- Palace & Main
  4. U2-Sunday Bloody Sunday
  5. Whitesnake-Here I go again
  6. Kent-Max 500
  7. Metallica-One
  8. U2-Where the streets have no name
  9. Crowded House-Don´t dream it´s over
  10. Eurythmics-Here comes the rain again
  11. Eurythmics-sweet dreams
  12. Kent-Utan dina andetag
Viss Kentlåtarna är väl hyfsat nya.. Men skivorna jag kollade igenom för att välja i datorn heter mestadels nått med The 80´s.. Slice me nice..

Äh, va fan, jag är ju inte 20 längre.. Men attans vad sköj det var då!!! *blinkar till anna*



Kommentarer
Postat av: Anna

Joru, det var tider det ^^)

2007-05-10 @ 20:04:48
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0