Lista,,

Har snott denna av ANNA.


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Fyra, men en som jag inte vet var den går..
Vilken svordom använder du mest?
Men fyyy faaaan.
Äger du en iPod?
Nope
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja
Vilken var den senaste filmen du såg?
Göta Kanal 2- Kanalkampen. Den var sådär.
Har några av dina vänner barn?
JA
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Oj oj oj, det finns många hål att stoppa i men en ny madrass till sängen, en ny säng för bövelen.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, och jag kan inte annat än att hålla med ibland.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Iskall lättmjölk, tack.
När var senast någon stötte på dig?
Va?? Jag förstår inte frågan.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Ingen.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Japp, såklart och jag pratar ju om dom med. Orka bry mig, prata på ni.. Ha ha
Tittade du på tecknat när du var liten?
Det vill jag lova. :-)
Hur många syskon har du?
Inga alls
Äger du några band t-shirts?
Ja, en. Rolling Stones
När flög du senast?
För 15 år sedan.
Läser du för skojs skull?
Japp, dagligen.
Pratar du några andra språk?
Engelska och ett uns tyska
Har du en stationär dator eller en laptop?
En stationär.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Det beror ju på.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja en till vill jag ha, tatuering alltså.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, inte nödvändigtvis.
Vad har du med dig in på bion?
Smågodis
Vem var din favorit lärare?
Ragnar i svenska, men han slutade, sedan Anders L i religion och samhällskunskap.
Vad har du för väder?
grått och trist
Har du en blogg?
eh, ja.
Vilken är din favoritdrink?
Martini med sprite, på sommaren iaf.
Gillar du din boendesituation?
Njaej, inte läget, men lägenheten.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Många många..
Äter du frukost dagligen?
Ja, numera gör jag det.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, inte direkt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Hörde konstant Anna och HAnna, Anna och Hanna, var tysta nu. På engelskan iaf. Haha
Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar, mango, kiwi, banan, melon..
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Tillåt mig asgarva. Fan heller.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Usch ja. JAg avskyr sär skrivningar
Vad var det senaste du åt?
Kotletter och rotfrukter i ugn.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Nationalteaterns Hanna från Arlöv hjälpte till.
Gillar du senap?
Jodå, till rätt mat.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Ja
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
JAg vet inte, det svarar nog min familj och mina vänner bättre på.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nope, borde jag det??
Tycker du om att krama folk?
Ja, rätt folk iaf.
Skulle du säga att du är trendig?
Nej, verkligen inte. *asg*
Äger du en digitalkamera?
Ja
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ibland, ibland inte.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Flera stycken
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Ingen alls, det är väl upp till de som har det
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, men jag vill inte tänka på gulliga kalvar.

Sno den nu då..

Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0