Lista

Den här har jag snott av Anna. Jag fattar inte hur jag länkar, hilfeee!!!!

DAGENS:
klädsel
: Mysbrallor i strl superextralarge, vit T-shirt
frisyr: Okammat utsläppt
låt: Leave me alone, Hanna
tv: Idag blir det Betty och hemmafruar!! :-)
vill ha: Kaffe, går nog och hämtar..
sjuka: Familjeliv, som vanligt, många sjuka där.. Ha ha
tråkigaste:Inget än
roligaste: Fint väder

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag och Kate
såg dig gråta: Minns ej, men Anna hörde mig sist. *kram*
fick dig att gråta:
fick dig att börja skratta: Kate, henne skrattar jag åt varje dag..
du gick på bio med: Peter, för typ 2 år sedan.
du gick på stan med: Min kompis Kate, hennes döttrar Alva o Amanda, min Kate
skickade ett e-mail till dig: Piia, igår
skickade ett sms till dig: Anna
skickade ett lunarinlägg till dig: Det är nedlagt

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Jamen gud ja!
bråkat med ditt husdjur: Nä, kan jag väl inte påstå.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: Ja.
Danmark: Ja.
Finland:
Island: Nej, men vill dit...
USA:
Tyskland: Nä, men skulle flytta dit en gång för länge sedan
Frankrike: Nope
Spanien: Ja
Italien: Nope
Kroatien: Nope, men åker gärna dit efter vad jag såg på TV igår
Grekland : Nope
Österrike: Nope
Schweiz : Nope
Thailand: Nope, not yet
Kanada: Nope
Brasilien: Nope
Belgien: Nope

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att Kate ska dö
Var vill du gifta dig: Solig strand
Vem hatar du verkligen: *piiip*
Varit kär: Ja.
Har du ett jobb: Ja, men mammaledig nu
Gillar du att ha folk omkring dig: När jag själv får välja vilka, är en ensam-hemma-gris
Är du ett hälsofreak: Det vet inte jag vad det betyder
Är du ensam nu: Nä, Kate är i min famn
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Alfonslåten, reklamlåtar

FAVORIT:
Rum i huset: Vardagsrummet
Typ av musik: Blandband ;-)
Parfym: Eternity
Månad: Maj
Mat: Potatisgratäng och grillat, tacos, vattmakaroner o mina pannbiffar
Dricka: Läsk, rött vin, en whisky ibland
Godis: LAKRITS
Tidning: NA
Film: Oj, kan inte välja
Skådis: Inte Madonna iaf.. *asg*
Djur: Kissekatten

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: NEj
Köpt någonting: Nej
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Ja.
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja.
Kissed someone: Jaaa
Ätit: Japp, mat och glass och popcorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0