Jaha ja..

Då ska jag väl presentera mig då. Skrev lite här förut, men insåg att jag var alldeles för negativ så jag ryckte upp mig.. Haha

Jag är..
  • 31 ljuva år
  • Nästan nybliven mamma
  • Sambo
  • Ledsen att Linda slutat blogga
  • Rökare (jo, jag vet..)
  • Kaffekärring
  • Sockerberoende på avvänjning
  • Totalt ogrön om fingrarna
  • Madonnafan
  • Telefonberoende
  • Lat
  • Överviktig
  • Puddig
  • Bokslukerska

Jag är nog en massa mer, men va fan, jag kan ju inte avslöja allt på en gång.. ; )

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy fasen vad kul! Att du börjat blogga menar jag ^^)

Bild: Inställningar, personlig profil -där hittar du ladda upp bild! Lycka till =)

Vi höres

kram

2007-05-10 @ 10:36:53
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0