Ingen rubrik.

Jaha. Gårdagen var trevlig. Efter en lång prommis till eurostop med gubbe och unge, blev det faktiskt mat på MAX. Kan tyvärr inte påstå att det var någon höjdare. Jag är en Macedonkatjej ut i fingerspetsarna. Sedan blev det massa handlat, som knappt fick plats på vagnen och så blev det en flarra rödtjut till mig och öl till Peter. sedan prommis hem igen, jäsingen vad vagnen var fullpackad och tung.

Väl hemma var det så smarrigt att gosa ner sig i soffan med ett glas vin och nya Vi föräldrar, synd bara att jag blev trött så tidigt. Jag kollade på en film på ettan, men orkade inte se klart den. Den var med Ashley Judd och Morgan Freeman. Verkar som om de gjort några filmer ihop.

Idag är det fint väder och jag ska gå ut med bebban och gunga en liten stund, sedan blir det handling igen, jag vill ha tacos ikväll, så det blir det! Sedan SKA jag ha choklad också, hoppas det finns center på lösvikt.. :-D

Egentligen borde jag fixa med mitt i trädgården, men det får jag se sen om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0