Hemma.

Jag har varit hos svärmor, det var ok. Hon är jäkligt snäll, faktiskt. Hon hade gjort det hon gör bäst.. Kantarellcrèpes (stavas det så?).. Mumma för en hungrig mage.. :-)

Vi satt och surrade en stund om allt möjligt och så kom hon på att jag skulle få två av hennes tomatplantor. *glad* Så nu står de så fin i köksfönstret och lapar av den lilla sol som behagar titta fram just nu. Ska inte ställa ut som förrän det blir varmare.

Peter har åkt iväg på anställningsintervju.. Hoppas, hoppas det går vägen.. *håller tummarna*

Bebban har somnat i vagnen, det tog sin lilla tid, hon har blivit lite krånglig när det gäller att somna. Är nog nån sorts fas skulle jag tro. Tror att det är hennes tandsprickning som spökar.

Ja, ja.. Nu ska jag surfa runt lite och drömma mig bort mot shoppinglandets underbara värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0