Tvättdag.

Japp, det är det idag igen.. Suck. Men det måste ju göras och som tur är så har jag ju vagnen att köra i. Bebban i bärselen och tvätten på vagnen, det blir bra det. :-)

I morse när jag vaknade av Kates matgnäll så låg Peter på soffan klockan 7.00. Jag trodde han hade försovit sig, men han hade åkt till jobbet i god tid, men ingen hade varit där och grinden var låst. Surt. Sedan ringde de och sa att det var någon som hade försovit sig.. JA, ja, han åkte tillbaka.. Där sprack mina tvätthjälpsplaner jag hade under en timme. :-D

Helgen har varit lugn.. Vi tog en familjetur i bilen i lördags och hamnade hos en av Peters kompisar på fika, det var trevligt. Sedan följde han med hit och de fixade med några filmer eller vad det nu var.. ;-) Jag hade tidigare under dagen stekt ca70 köttbullar som vi åt med stuvade makaroner. Mumma.. Det blev soprent på köttbullar. :-) I guess they liked them...

Nä, nu ropar kaffet å mig. :-)

Fridens..

Kommentarer
Postat av: Anna

Nä, det hade såklart stått "Död UNG TJEJ i fjällen" i så fall ju... ha ha ha ha...

2007-07-09 @ 17:42:31
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0