Tisdag

Men vad sugigt det är med rubriken.. Att komma på någon alltså.

Idag ska Peter jobba till 21.00, han får övertidsersättning. Tjing tjing.. Det rasslar i kassaapparaten. :-)

Vi behöver en bil!! Vi har bett om ett lån av en person till det, men han svarar ju inte.. :-( Peter förlorar pengar när han inte kan jobba de rätta tiderna ju och bussasen går så jävla muppigt att han inte kan komma i tid, jag tänker banne mig inte begära att han ska cykla en timme dit och hem iaf.

JAg stod och gjorde ersättning till bebban alldeles nyss och skulle gå in med den och då hade hon slocknat. Sekunden innan jag tittade på henne satt hon på golvet och lekte ju.. Ha ha..

Igår klippte jag gräs, jävlars vad jobbigt det var, det var långt som satan.. *pust* JAg måste ta det sista idag innan det blir regn igen..

Nu hör jag en madam därute som stånkar och stönar, dags att ge den där flaskan nu..

toodles..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej hopp!
Nu har jag e ny cykel, så nästa gång, då kommer jag farandes som e iller!
Hälsa yrvädret från mig, hoppas det är okej att jag skryter om att din bebis kan prata bara 7 månader!
Hihihi.
Kram !

2007-07-03 @ 12:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0