Saab 9000-92

Japp, en sådan köpte jag igår och den går kalasbra enligt Lasse och Peter. Peter trodde att den skulle vara sämre än den är så han blev glatt överraskad. Jag är så jävla nöjd med mig själv!!!

Nu är det lite rost på den så det behövs ju fixas, nån som vet hur?? Tips tages gärna emot, jag har ingen aning men känner att jag gärna vill veta så jag kan hjälpa gubben med det, annars blir det nog inte gjort om inte vi båda tar ett krafttag med den biten. :-)

Såå skönt att vi kommer kunna åka och storhandla nu på Lidl, Willys och Nadra ställen utan att behöva ragga skjuts. :-) visst, vi har väl kunnat åka till de ställena tidaigare också, men med vagn och på buss orkar åtminståne inte jag handla järnet.

Nu kallar damen på mig. Min stora lilla tjej, snart 7 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0