Min lilla skrutta.

Det var så skönt när hon kom hem igår. Jäklar vad jag hade saknat henne. Men såå skönt ändå att det hade funkat så jäkla bra hos Sabina och Lasse. Jag tyckte nog Kate såg mest snopen ut när hon fick se mig igår kväll. :-D Men sedan var det fullt ös. Jäklar vad hon kryper nu, ålar omkring och leker med sina grejer. Hon har dock inte fattat att hon kan kräla ut i hallen och köket än, tack och lov!!!

Väldans skumt var det iaf att vara helt ensam hemma igår, visst skönt när jag skulle sova, men jag vaknade ju en gång i timmen iaf. Men jag tog ett långt bad i min ensamhet, tills Peter kom hem iaf, och det var skönt att kunna göra i lugn och ro.

Att jobba i Kopparberg var sig likt, det kändes som om jag haft sommarsemester bara sedan jag var där sist.

I morgon ska vi hälsa på Marina och Anon i byhåla, hoppas det blir trevligt. Men det blir det nog.. :-)

Tjosan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0