Ynk deluxe

Men tack och lov att Kate har världens bästa gudmor som kom och räddade mig. Hon ville att jag skulle följa med på prommis och handla och sedan fika hemma hos henne, men det orkade jag inte såklart. Men hon tog med sig bebban så det blev lugnt och skönt här hemma i några timmar så jag fick vila i lugn och ro i några timmar.

Jävligt märkligt hur ett litet knyte på ca 9 kilo kan ha sådan energi med feber på 38,1 grader.. Men jag ska egentligen inte klaga, vi har haft en jäkla tur med henne, det är ju första gången hon har feber och är sjuk. Nu när man är lite lugn i sig själv när det gäller henne så känns det inte som a big deal, jag vet ju när jag borde ringa sjukvården.

Orkade iaf ut en stund idag, men det var mest för att vi hade uttömt alla lugna lekmöjligheter inne och den lilla damen började blli väldans kinkig. Var riktigt feberduktig, masade mig til tvättstugan och bokade tvättid och knallade till Willys och handlade glass.
Gissa om det var gott med glass då i min ömmande äckliga hals.. :-) Peter lassade på massor till mig, mådde nästan illa efteråt. Men det var det värt...

Tanken är att jag nu egentligen skulle kolla på Daredevil på TV, men nu sover gubben i soffan och ungen i sin säng så tog en liten sväng här vid datorn istället. Jag vill också ligga i soffan ju! *tjurig* ;-)

Vi måste, måste skaffa en större soffa, jag blir galen. Jag vill ha an hörnsoffa så vi kan pilla på varandra när vi kollar på TV, ligga huvud mot huvud. Även om det är ganska fult så är det iaf vad jag vill ha. Så det så!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen! Inge sa att du ringt när jag låg å söv... ha ha ha... men jag sov rätt länge (moget då man ska lägga sig i tid ikväll) och nu ska vi till Emma, sen är det Beck... tänkte försöka ringa imöra om jag inte är totalt slut! Hoppas ni mår bättre nu! Kramis

2007-08-19 @ 17:28:06
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0