Ojsan..

Har visst inte skrivit på ett tag, men nätet har varit nere några dagar till förmån för blöjor och mat. Kate går först.Men nu börjar kulorna rulla så nu kanske vi slipper det omaket ett tag.

Jag har gjort massa aker, varit och ätit fin middag med Peter, vi var barnediga. Varit på födelsedagsfest. Men innan det, i torsdags träffade jag Anna på stan, det var den trevligaste dagen på länge. :-)

I natt ska jag jobba så jag ska åka till Köppis i eftermiddag. :-(

Nu ska jag trösta min ledsna dotter.. Varför blir hon alltid ledsen när man börjat skriva??

Hoj hoj

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart kan vi både planga och promenera! Skitmysigt! Hör av dej när du landat i metropolen... eller inte på en gång kankse, men när du har lust för fika/promme... Kan höra med Emmet också om hon blir med =) Hon är ju nyfiken på Kate =) Å vill ju träffa dej med såklart =)

2007-08-04 @ 12:34:10
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0