Nora..

är en väldigt vacker liten stad. Så mysig.. Det var trevligt att markna, men trist eftersom jag inte hittar så bra och man inte visste vilken slinga man skulle gå för att vara så effektiv som möjligt. Peter meddelade att han INTE följer med till Kopparberg på marken. *asg* Han gillar inte när det är trångt och mycket folk, tror han är färdig att slå sig fram tillslut. *fniss*
Så jag och bebban kommer att åka upp och vara hela helgen i Köppis på marken. Sköjsigt.. Bästa helgen på hela året, iaf enligt Anna. Förra året var jag gravid på marken och stånkade mig fram, i år är det hennes och Emmas tur... I år ska jag istället köra hälsenorna av folk med barnvagnen.. Fasiken vad jag har hatat alla barnvagnsmarodörer förr om åren, men nu är jag en själv. He he..

Idag vill jag åka till Coop och handla, men jag vet inte om familjens underhuvud är så pigg på det, men jag ska iaf lägga fram det fint.

Min mage har pajjat. Jag vet inte riktigt vad som hänt, men det svider massor när jag äter viss mat. Piia trodde jag hade fått katarr, men jag vet inte. Ska iaf till apoteket idag och får väl fråga där om det finns nått jag kan ta som hjälper.

Igår kväll vakande Kate vid 23-tiden och gallskrek och det gick inte att få henne lugn på en halvtimme. Jag misstänker tandsprickning så Alvedonet togs fram och duktiga jag lyckades med den fantastiskt duktiga bedriften att spilla ut en halv flaska i sängen. Klantarsel.

Jaha, kanske man skulle klä på sig?? Jag sitter och sunkar i morgonrock med kaffefläckar och raggisar på fötterna. Det märks att det börjar bli höst, kallt på kvällarna. Nu är det iofs dag, men jag har inte tagit av mig raggisarna sedan jag tog på dom igår.
Japp, det får bli mitt närmaste projekt.

Tjosan.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så nu har du sett Nora, alla säger ju att det är så mysigt, så jag får väl ta mig dit nästa år. :-)
Skitväder om jag får säga det själv, gud vad det regnar!!
Kul när jag ska ut till helvetets köpcenter.
Vi höres/ Kram

2007-08-27 @ 16:30:28
Postat av: Anna

Ja, Nora är verkligen superfint! Men inget slår Köppäbä och dess marken =) Nästa år får vi ta och svirelisvira ORDENTLIGT!! Fy fasen vad länge sedan det känns som det var! *KRAM*

2007-08-27 @ 18:50:13
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0