Lidl.

Idag ska vi åka till Lidl och handla lite. Längesedan jag var där sist, hoppas jag gör något fynd. :-) Vet iaf att jag kommer köpa tvättlappar til bebban, de är bra de där Cienlapparna.

Nu är det bokat, jag och Annelie åker till Ullared den 6:e oktober.. Kuligt kuligt. Jäsingen vad det ska shoppas. :-) Och helgen innan är det Kopparbergsmarken, kan tänka att det blir lite då med. Jag ska iaf inhandla ett fårskinn till Kate som hon kan sitta på i vagnen i vinter. Sedan fick jag tips av Piia att köpa  siikoninlägg på marken också. *asg* Till ugnen alltså, som man har i botten så man inte behöver skrubba ihjäl sig om det blir kladd.

Fasen vad vitsig jag är..

Jag mår lite bättre nu, men snorar och hostar fortfarande. KAte är inte riktigt i form, hon har inte aptit som hon ska..

Hej hopp..

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad trött jag är, slutade sent idag och gör det imorgon, men hör av mig imorgon eller senast onsdag *promise* Vill ju skvallra en massa skit, men örk int idag... Kramar i massor

2007-08-20 @ 18:23:23
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0