Jävla FK.

Ringde dem ett antal veckor sedan om att jag ville ha papper så jag kunde ta över Peters föräldradagar. Det kommer automatiskt när det börjar närma sig, sa hon i telefonen.

Bra , tänkte och tyckte jag då såklart. Döm om min förvåning när det ramlar ner i min brevlåda 3 dagar innan jag ska få pengarna på kontot att jag inte hade kvar tillräkligt med dagar och behövde skriva på papper så jag fick Peters dagar. Jag skriver på snabbt, skickar in det dagen efter och inser ju nu att alla pengar inte kommer komma in på kontot i tid.

Så nu sitter jag här och är jävligt glad att Peter fått fet lön så vi kan betala räkningarna. Annars hade det gått åt helvete.

Förbannade Försäkringskassan. Om jag hade fått pappret när jag begärde hade det inte blivit så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0