Home again.

Då var man hemma i Öret igen, jäkligt skönt faktiskt.. Den svajande, tippande tältsängen hemma hos morsan & farsan är ingen höjdare att sova i.

Så jävla skönt att slippa jobba ett tag igen nu också, alltså jag har jobbat med skitbra människor, men det tar på krafterna att jobba natt med tanke på patientfördelningen bl.a. No more to say about that. Tystnadsplikten liksom.

Måste bara berömma Pauline som är som gjord att jobba inom vården, helt fantastiskt duktig, lugn och snäll. Hoppas verkligen att de låter henne jobba massor så hon kan plugga vidare och bli nått på riktigt inom vården, det passar hon som. Syrra eller nått.

Anna, min Anna med magen.. Så kul att träffa henne och Emma, med magen i tisdags. Nu har Anna börjat sitt nya jobb också, synd bara att de verkar vara tjuriga kärringar där med.. Men så är det nog på många arbetsplatser i Köppis. Många har börjat med något direkt efter skolan, aldrig varit någon annanstans och blir så jävla inrotade att det är skrämmande. Bittra sura fittor som borde få nått ordentligt så de blir som folk. Va fan, vidga vyerna lite, det finns liksom ett helt fantastiskt land utanför Bångbro och Ställdalen. Nu ska jag inte säga att Kopparberg och allt runtikring är helt ruttet, för det är det absolut inte. Jag älskar den där byhålan, jag gillar massor av människor där också, men det är mycket som inte är som det ska i den byn. Sorgligt nog.

Kate har numera 7 små gryn i munnen, hon är som en sprutande fontän emellanåt som helst ska gå hela tiden fastän hon inte ens kan stå själv.. HAha Skruttan..

Igår innan vi åkte hem åkte vi, farsan, jag och Kate till Arboga och hälsade på min farfar som fyllde 84 år i lördags. stort grattis till gubben som blev så jävla glad och överraskad när vi kom. Han visste inget i förväg ju. He he..

Peter får fortsätta jobba  där han är nu, de vill ha honom kvar. Jippie!! Jäklar vad skönt. :-)

Piia saknar jag, även om hon ringde i lördags och sa att hon drack vin på verandan.. Morra. Jag jobbade ju.. Men vi ska fanimig vina snart.

Nä.

Bye bye 4 nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

ÄNKLIEN SÅ UPPDATERER DU! =) *Stor kram till dej*

2007-08-14 @ 19:32:30
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0