Hallsberg..

Idag ska Peter till Hallsberg för att kolla på nått jobb. Jag och bebban åker med för att helt enkelt se nåt annat än gettot. annars vet jag inte vad som händer..


Jo... Lotta kommer i eftermiddag och tar Kate ut på äventyr. Igår hade hon och Sophie henne i några timmar. Kul att de gillar henne så mycket, skönt att vara barnledig i några timmar, då man bara kan slappa och ha det skönt.

Jag har fått dille på Monopol. Jag har det på mobilen. Attans vad sköj det är. :-D Och jag vinner varje gång, fy fan vad kassa de programmerade spelarna är. A och O är att ha alla stationer, sedan att trada gator deluxe och aldrig ta initiativ till tradingen, då vet man att motspelaren verkligen vill ha gatan och då kan man köra hårt. Hehe.. jag är bäst!

Igår röjde jag i sovrummet, skönt att få ordning på kläder och annan skit. fy

Jaha, ungen stängde av datorn, hur fan hon nu lyckades med det när man måste hålla in knappen en stund. Morra!!

Nu ska jag fixa iordning mig själv..

Hoj Hoj, eller cykel cykel som pappa tyckte då det begav sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0