Nya branscher att satsa på

Jasså, minsann. Nu har att råna banker blivit en bransch. Kolla denna artikel i NA Bergslagsposten så får ni se. *Jag skrattar så jag nästan kissar på mig*

Det är väl ungefär som knarkbranscen, eller vad säger du ANNA??? Jag får fram många roliga minnen nu.. *fniss*

Nu får ingen tro att någon jag umgås med håller på med knark, men en liten episod på en krog i Kopparberg för många år sedan så sade min kära ANNA, "Jag vet väl inte hur det går till i knarkbranschen" Och just nu sitter jag dubbelvikt och skrattar så tårarna rinner, och om ingen annan än A fattar så skiter jag blanka f*n i det.

Ack ve.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha... jag döööör... hade nästan glömt det. Han blev ju tyst i alla fall... han som var mer insatt i knarkbranschen =D



Skrattar också åt artikeln... ha ha ha... kanske man skulle satsa på?



Ha det så bra vännen!



Kram

2009-02-08 @ 09:53:33
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Jag kan inte köra sådär fort och bra så räkna inte med mig ;)

2009-02-08 @ 10:59:25
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0