Pingstafton.

Hur många känner ni som gifter sig idag? Jag känner ingen, däremot ett par par som gifter sig senare i sommar, då är jag dock ej inbjuden.

Nu blev dottern nyss hämtad, plastkusinen hämtade henne för lek och bus på badet, de öppnar tydligen idag. Men vi kan ha lek och bad här hemma nu, jag inhandlade en pool till lillskrutt igår som blåstes upp och fylldes med vatten. Jäsingen, hon "plaskade" med vatten innans vi ens hunnit fått nått i den. Hon satte sig resolut i den och gjorde samma saker som hon gör i badkaret. *fniss*

Idag kommer ryttmästaren hit och svägerskan för grillning, ska bli mycket trevligt. JAg har en massa saker som jag måste göra innan dom kommer, men jag lugnar mig en stund. Så skönt att sitta här vid den öppna balkongdörren och surfa runt och dricka kaffe. :-)

En lite repa med Swivel Sweepern blir det iaf, jag fick en när jag fyllde. Sååååå nöjd. :-)

Har en galen tant utanför som försöker ringa någon från sin mobiltelefon, hon har hes whiskeyröst och ser ut ungefär som Annas och min fantasi om hur vi kommer se ut när vi är 45. *asg*
Kärringen skäller iaf som en bandhund på det automatiska svaret om hur mycket pengar man har kvar när man har för lite och kallar den för skvallerbytta, hon sa att det var jävligt att hon, rösten alltså, ska tala om för henne hur mycket hon har kvar att ringa för.* ASG* Nu rasslade hon iväg på sin cykel..

Igår kväll skurade grannarna mattor utanför deras port på "gatan" utanför, men vad fasen, det finns grovtvätt i tvättstugan, och man kunde inte komma fram där de höll på heller, det var såpa och vatten överallt. Heja Vivalla! det är fint att bo i gettot. Mycket konstigt folk och för långt till stadskärnan, men jag trivs jussom ändå. Konstigt men sant.

Hoppas ni alla får en lika skön dag som jag tror att jag kommer att få.

Kommentarer
Postat av: Anette

Bor du i Vivalla???Då är du ju nästan kändis,där bor ju Svensson,svensson oxå :-) .Eller va då...finns inte dom på riktigt :-( ?

2008-05-10 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0