Men käre hjärtanes

vad längesedan det var jag skrev..

Idag blir mitt lilla gryn 1 år och 5 månader stor. Usch det går så fort. Hennes nya stora intresse är att plocka maskrosor på uteplatsen. *s* Det värsta är att hon bara sliter av toppen som hon sedan sprider i molekyler på gräsmattan, vilket jag antar betyder att vi inte kommer ha en gräsmatta i slutet av sommaren, utan en maskrosmatta. JA, ja, gult är ju faktiskt inte fult.

Vi har cyklat nu också, Petetr och jag lyckades sätta på barnsadeln på cykeln. Hon var så ivrig lillskruttan, hon fattade att den var till henne och hon ville så gärna hjälpa till. När jag sedan skulle sätta på henne hjälmen gick det hur bra som helst. JAg sa att den måste man ha när man cyklar, så när jag sedan lyfte av henne av cykeln försökte hon genast ta av sig den. Hon är väldigt intelligent min stora dam har jag kommit underfund med, det har hon efter mig.

Jag har fyllt år så idag ska jag handla lite födelsedagspresenter till mig själv. *smarr* Kate behöver en ny solhatt också, men hur fasen jag ska få henne att behålla den på huvudet vet jag inte riktigt än. Peter och jag pratade om att hitta nån lösning med resårband som går under armarna på henne. Kanske sitter den kvar då.

Nu ska vi snart ha morgonmöte på jobbet.

Hoppas alla får en skön dag i solen.


Kommentarer
Postat av: Annelie

men Hannapanna, Kate e nog lite mer än "bara" intelligent, med tanke på hur smart hon är med det mesta! :)
Hon blir väl hög Akademiker innan hon är 25!
Och nu e hon stora damen!!!

Snart e det lunchi!!

2008-05-07 @ 10:41:44
Postat av: Anna

Det är den 7 juni... Hör redan partymusiken ljuda och klirrande glas... =D

2008-05-08 @ 08:48:31
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Indra

Fy det låter ju nästan som S&M, fast det kanske är bra peeling haha.....Kramilikram

2008-05-09 @ 20:48:45
URL: http://www.gobisen.blogg.se
Postat av: allicen

Två öglor av resårband som hon trär armarna igenom kanske skulle bli bra? eller kanske inte... jag är inte så hemma på det här =)

2008-05-09 @ 23:04:20
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0