Länkar deluxe..

FAsen vad jag är dålig på att skriva. Men jag hinner liksom inte med eller om jag glömmer , eller vad det nu är..
JAg var ju med i vårruset som ni såg, det var trevligt, men satan vad jag frös när vi satt och käka picnic. Tack iaf Annelie, Jessica och Madde för en trevlig kväll. Vi kom ju runt på under en timme, tror nog att det hade gått fortare om det inte hade varit å jävla segt i starten plus alla trånga ställen där det blev korvstoppning.

Vi har haft tävling på jobbet för att boosta säljet under veckan, vi har tävlat i par och jag tävlade tillsammans med I. Och Vi VANN! såå kul.. Så nästa vecka ska vi ut och luncha på bolagets bekostnad. Det tackar vi för.

Jag tror att vi har en hustomte som roar sig med att gömma Kates skedar, ni föräldrar vet, dom här i plast i olika färger. Förra veckan hade vi åtta stycken låg i besticklådan, i morse hade vi ingen någonstans synligt. Så Peter gick på skedjakt och hittade 4 stycken. Var de andra 4 är går över mitt förstånd. Ja ja, hoppas tomten lämnar tillbaks dom, är ju faktiskt bra att ha.

Annars är det ju ganska sugit med detta väder. Jag FRYSER!! Men jag får väl vara tacksam att vi inte haft sånt här väder i Örebro. Glad är jag också att jag inte åkte till byhåla för att gå på Parken. Fasen vilken osis med premiärvädret.
Nu verkligen längtar jag efter sol och värme.


På tisdag ska vi hit, med jobbet och käka frukost. Och i slutet av månaden ska vi åka hit och bo på hotell och ha lite trevligt. Vi ska även till andra hotell i Sundsvall på lite "utbildning" och sånt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blev Emma besviken när inte du skulle komma till den 7:e för att svirelisvira med oss! =D Blir ju inte detsamma utan våran Hanna... Men du kommer ju till den sista parken, vi får trösta oss med det... om du nu inte ändrar dina planer... *lockelilock* ;-P
Kramar

2008-05-20 @ 15:12:55
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0