Skööön fredag

Igår  kom jag upp i 30 nya kort. så då var det klart, en sten mindre, ett orosmoment mindre, lite minde stress.. *sköööönt*

Dessutom var vi med jobbet till Strike och käkade och bowlade. Trevligt, vårt lag vann inte, men vi hade jäkligt skoj. Och jag var inte sämst i laget heller. *danselidans*

Det blev endel vin, men jag åkte hem tidigt och tog mig en pruttare när jag kom hem också, sedan höll jag på att somna i soffan så det var bara att masa sig in i sovrummet. Jag tror nog jag somnade innan huvudet låg på kudden.

Jag köpte mig ett par nya skor också, det behövde jag sannerligen, har sunkat runt i samma gamla slitna fula länge nog nu.


I morse då.. Kate vaknade 7, var en riktig gosemysunge som låg och babblade i en halvtimme med mig tills jag orkade upp och göra välling. Sedan låg hon i en timme och knölade av sig sin pyjamas. Satan vad hon slet. Jag låg där bredvid och smygtittade på henne när hon stånkade och stönade och blev förbannad när det inte gick som hon hade tänkt sig, men hon fick av den tillslut iaf..

Just ja, idag fyller Sbina år, så stort Grattis till henne, vi ska dit och fika i eftermiddag.

Nu tror jag att jag ska vila lite, känner av rödvinets eftersläntrare, mattheten alltså och ska nog ta mig en lite siesta.

Må väl alla och gör som Anna och Inge ikväll. Det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, jag hade velat se lillskruttans kamp med pyamasen ^^) Bra att du också släckte ner ikväll, blev riktigt mysigt här hemma ^^) Sakn dej

2008-03-29 @ 21:19:36
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, man känner sina egna barn på ngt vis och visst är morgonmyset helt underbart! Kommer du till byn snart? (ser bedjande ut) Kram!

2008-04-02 @ 08:37:55
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0