Long time no see

Jag har fullt upp som vanligt med jobb och familj. Var ju i Köppis förra helgen och fick träffa Tovali o Emelie. Jag fick världens godaste gryta som Inge lagat till. Jävlar i min lilla låda vad supergod den var. Det var såååååå trevligt.

Denna helgen blir kolugn, jag ska kolla på Andra chansen ikväll.

Kate har blivit en skurtant, hennes senaste nöje är att torka skåp och bord med hennes egna disktrasa. hon fick en egen utan nått medel på... annars roar hon sig med att knalla omkring inne med en stövel på.. Hon ser för rolig ut..

Annars väntar jag mest på att vi ska få tvättmaskinen och tumlaren som vi beställt.. Jag behöver tvätta!!!!

Nu ska jag läsa tidningarna, orkar inte mer.

Ingen höjdarblogg detta inte, men det skiter jag i..

Fridens

Kommentarer
Postat av: Anna

det var så kul att träffa er och du har en underbar liten dotter... å städmanin har hon väl ärvt av dej va? *fniss*
Härligt med både maskin och tumlare i lägenheten... lyx de luxe...

Saknar er!
Kram

2008-03-10 @ 23:17:20
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0