Fy fasen

Kate har så jäkla hög feber, hon hade 40,7 igår kväll. Och låg över 38 hela dagen, har den inte sjunkit under dagen eller till kvälen är det bara att ringa BVC, för då har ju dom magiska 3 dygnen gått. Hon är slapp och trött och inte sig själv. Det konstiga är att hon är inte snorig och verkar inte ha ont någonstans, jag har inte sett några röda märken eller nått på kroppen på henne heller. Men mamma sa att det var nån konstig feber som gick nu där folk bara får feber men inga andra grejer.
KAnske har hon bara 3-dagarsfebern, ska nog ringa min privata sjukvårdsrådgivning under dagen, Fia..

Inatt var hon vaken mellan 0100- 145, sedan mellan 0400- 0445, under den tiden han hon med att dricka massa vatten som hon spydde upp på min rygg. Mmmmm Vad nice.. stackarn, hon är så ynklig..

Nu ska jag fixa matlåda..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Och ändå kommer du till jobbet, starkt jobbat!!!

2008-03-18 @ 08:34:51
Postat av: Anna

Men lilla skruttan då... =( Hoppas hon blir bättre snart. Krama och pussa henne från plastmoster Anna

2008-03-18 @ 09:56:03
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: syster yster

Kan vara 3-dagars feber, men då kommer det utslag som försvinner ganska fort igen och ungen blir pigg och frisk. Vad bra att hon dricker iaf även om hon spyr upp det så stannar alltid något kvar. Hoppas det vänder i dag så hon blir bra igen och kan åka med mamma till Blåkulla^^)

2008-03-18 @ 10:22:21
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: maritha

Nu blev jag ju för f*n syster till dig oxå för att jag glömde ändra på namn=)

2008-03-18 @ 10:24:20
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0