Det snöar..

och är måndag, need I say more..

Jag längtar till sommaren och JA Anna, vi ska dansa järnet i sommar. Börjar det månne dra lite i vintarmen?? *s*

Nu ska jag göra matlåda och frukostmacka till jobbet, så jag måste skynda mig..

Kraaaaam

Har just haft lunch, det blev Sippans smarriga köttfärssås, sedan har jag varit med Annelie och shoppat en present på lunchen i slaskovädret.

Nu är det välan dax att sätta på inkommande på telefonen så man kan svara om det ringer, men jag vill inte, vill hem


Just jag, på buss 14 händer det alltid nått kul, idag fick vi passagerare ett extra varv i rondellen för chaffisen körde fel.. *fniss* Det var många som log stort på bussen efter det..


hade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0