Barnledig.

Nu åkte Kate iväg med sin gudfar Lasse och alla sina plastkusiner, Lotta, Sophie, Oscar och Markus. Snacka om lycklig unge när hon såg Charlotte och Markus komma innanför dörren, hon tjoade och tjöt av glädje.. De skulle till stadsparken och leka och härja, så jag tror jag får hem en mycket trött liten dam så här på annandagen. :-)

Lite lugn och ro för oss här hemma. Hon har ju iaf blivit sitt vanliga glada jag efter febertopparna och konvalecensen efteråt. Fy, vad jobbigt det har varit med detta grinande monster som bara ville bli buren överallt och satt alldeles matt och bara tittade på TV. Hade det inte blivit bättre hade jag gått iväg med henne till BVC, för då hade det varit något allvarligt fel. Hon ska vara glad och go som hon alltid har varit. Men jag tror att hon varit lite understimulerad och möjligtvis varit lite uttorkad, det är inte det lättaste att få en envis liten dam att dricka när hon inte vill. Men nu är hon som hon ska igen så oroliga mamman kan slappna av lite.

Nu ska iaf jag läsa tidningarna i lugn och ro, dricka lite kaffe och sedan tvätta lite och diska det sista från påskaftonens bravader.

Jag lagade mat från 11 till 15.30, det var fullt i stugen, men väldigt treligt.

Have a nice one, folks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0