Ullared.

Inatt premiäras det.. Jag ska ta bussen 0200 till Ullared. Shit alltså, det är ju helt galet. Varför plåga sig för några timmars shopping. Eller några.. Nio för att vara noga. Sedan 5,5 timmar hem på ett bussas.. Allt fötr att "tjäna" några kronor. *fnissa* Jag har planerat och styrt upp med lista i ordning som det kommer i affären.. fy fan vad sjukt, ingen spontanshopping här inte..

Nu ska jag lägga min dotter, hon är supersjuk och trött. Hade 39 grader igår kväll. Skruttan.. Blir väl att gå till farbror doktorn på måndag om det inte ger med sig.. Hon kan behöva lite hostmedicin också. Hon vaknar och hostar på nätterna.. Usch, stackarn.

Ahh, Peter lade henne. Skönt, nu kan jag koppla av en stund. :-)

Här är iaf min lista..

  • Underkläder
  • Jeans
  • Linnen
  • Tröjor/koftor
  • Overall till Kate
  • Bodys till Kate
  • Byxor
  • Strumpor
  • Leksaker
  • Nappflaskor
  • Lakan
  • Verktyg
  • DVD/CD-skivor
  • Hygienprodukter i massor
  • Diverse extra om jag hittar nått jag vill ha..
Får jag allt detta för 2000 kronor?? Någon som kan svara?? Jag vill ha en ny skötväska också.. Finns det??

JA ja, det visar sig vad det blir. Som vanligt kommer väl snål-Ove fram och klappar mig på axeln så det inte blir något av nått överhuvudtaget..

Många stora funderingar för en blond liten hjärna..

Tjosan


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad kul at åka dit och shoppa sönder :)

2007-10-05 @ 10:33:51
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Anonym

Du får mycket!!!

2007-10-05 @ 14:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0